Dabiskais instinkts

Šodien sajutu, ka tuvojas sezonas maiņa. Gan nedaudz savādāk, kā droši vien to jūt citi cilvēki – tur gaisa temperatūras

Vēl mirklis, un tikšu veikalā!

maiņa, smarža, vēja ātrums u.tml., nē, šādas lietas mani tik pēkšņi nepārsteidz.

Es sezonas maiņu izjūtu, kā pēkšņu, organisku vēlmi doties iepirkties, kad pat nedomājot, viena no pirmajām atvērtajām interneta lapām tādos rītos ir ebay, kur lēnām izšķirstu jaunos piedāvājumus, lai izdomātu, kas šajā sezonā varētu interesēt mani. Pēc tam seko skapja izrevidēšana, lai saprastu, ko var lēnām likt uz guļu līdz nākamajai reizei, kad pienāks konkrētais gadalaiks, kas vēl ir valkājams, ko vajadzētu pielabot un ko īsti vairs nevaru uzvilkt.

Šis noskaņojums mani parasti pārņem kādu nedēļu, divas. Tad par manu mīļāko laika kavēkli kļūst skatīties dažādus stila blogus, skatīties jaunumus no modes skatēm un veikalu piedāvājumu nākamajai sezonai. Vēl arī jācenšas noturēties, un nemesties iepirkšanās tūrē tajā pašā mirklī, kad šī sajūta pārņem, bet nogaidīt līdz idejas ir nostabilizējušās un es redzu skaidru tēlu, ko es vēlos. To izdarīt ir visgrūtāk, jo šķiet, ka ar steigu viss ir jāmaina un jāiegādā jaunas lietas.

Un vēl pēc kāda laika, kad esmu notriekusi daudz stundu šajās izklaidēs, vēlme iepirkties pēkšņi pazūd. Arī aiziet savā miera guļā līdz nākamajai sezonai. Un es atkal palieku par normālu cilvēku, kas seko sabiedrības aktualitātēm, jaunumiem zinātnes, kultūras u.c. jomās, lasa ziņas un skatās filmas, kurās ir arī saturs, nevis tikai skaisti tērpi.

Laikam tas ir kāds sieviešu instinkts, ka vismaz reizi pusgadā manī pamostas normāla šopaholiķe. Vienīgais zinātniskais termins, ko varēju atrast par šādu tēmu ir – obsessive shopping, bet tas attiektos uz pastāvīgu slimību. Tāpēc es atviegloti nopūšos un atveru style.com, lai pameklētu kaut ko piemērotu sev, jo zinu, ka tas ir tikai īslaicīgi. Par laimi, cilvēki man blakus neuzskata, ka tādēļ zūd kāda daļa mana intelekta un vēl aizvien turpina ar mani sazināties un tikties, kā arī pēc tam nepārmet manu apmātību. Arī iespējams, tādēļ, ka zina, ka jāpaciešas vēl tikai nedaudz un es atkal atgriezīšos realitātē.

Tad nu dienas jautājums – vai es tāda esmu viena vienīgā, vai arī jums kādreiz „aiziet ciet” un viss, kas vajadzīgs ir viens kārtīgs iepirkšanās centrs?

4 thoughts on “Dabiskais instinkts

  1. nu neesi taču tu vienīgā!🙂
    tikai es parasti tādos gadījumos palūdzu atvest mantas, kuras pēc revidēšanas nestāv vairs tavā skapī. Un tad jau varu teikt – man ir kaut kas jauns.
    Tā kā – gaidu tevi mājās😀

Komentēt

