Arī es par TO – par 14.februāri

Kā jau pirms katriem svētkiem, kādu nedēļu, divas pirms tam, palēnām sarodas pilns ar dažādām viedokļu grupām – tā uz ātru roku sadalot, varētu teikt – tie, kas priecājās, tie, kuriem dziļi vienalga un tie, kuriem „šitie komerciālie svētki ir apriebušies”. Un, pa lielam, nav nozīmes, kādi svētki tuvojas – Ziemassvētki, Valentīndiena, vai nedod dies’ Helovīni, frāzes ir vienas un tās pašas, tikai nomainot galveno vaininieku – svētku nosaukumu.

Mana attieksme pret Valentīndienu ir vairāk pozitīva, un ne jau tāpēc, ka tad

(c) http://www.bbcgoodfood.com

es atceros vai kāds cits atceras man pateikt, cik ļoti mani mīl. To es izdaru vismaz vienu reizi katru dienu (izņemot, kad esmu ar kaut ko neapmierināta un tad pie visām pasaules nelaimēm vainīgs ir Jānis, bet tad es otrā dienā esmu pūkaināka par pūkainu). Ne arī tāpēc, ka tā būtu pienākuma apziņa, ka man jāatceras par savu mīļoto cilvēku – sorry, bet dzīvojot kopā ar kādu, ir grūti viņu nepamanīt vai aizmirst par viņa eksistenci – sliktākajā gadījumā, kaut vai lasot zeķes vai pamestos traukus, var atcerēties, ka neesmu viena šajā pasaulē. Arī manas Valentīndienas būtībā nav iespēja dāvināt/saņemt dāvanas, tās tomēr biežāk iekrīt acīs pavisam citās dienās un tad es aizeju mājās un smaidot pasniedzu grāmatu iz sērijas „Kāpēc suņi ir labāki par vīriešiem”. Arī cerība, ēdot kūku, tieši šajā dienā, iekosties skaistā gredzenā, man vairs nav. Jāsaka, ka pozitīvā nozīmē, jo šāds gredzens manu roku jau rotā, un prātā ir aptuveni 50 dažādi kāzu scenāriji (kas arī sevī neietver Valentīndienu🙂 ).

Bet neskatoties uz šo visu, man netraucē pilnie veikali, jo nevar noliegt, ka arī ikdienā „stulbā patērētāju kultūra” spiež acīs ieejot jebkurā veikalā. Nebūs sirsniņas, būs citas absolūti nepieciešamās pirmās vajadzības preces. Salkano mīlas dziesmu vietā gan jau radio atradīs citu vienu disku, ko laist uz riņķi. Toties no tā visa var gūt sev labumu – man, piemēram, patīk sarkanas sveces un šajā laikā tām ir vislielākā izvēle. Jau iedomājos, kā nākamgad, pēc šīs dienas ar milzu atlaidēm varēšu iepirkt pilnu māju ar tematiskiem niekiem, ko vēlāk izmantot kāzu svinībās. Plus vēl iespēja bez sirdsapziņas pārmetumiem nolocīt vienu pamatīgu šokolādes kūkas gabalu! Un gan jau kāds var izdomāt vēl citu, noderīgu pielietojumu šiem svētkiem. Galu galā, viss atkarīgs, kā mēs paši to pavēršam un es uzskatu, ka jebkuru situāciju var pagriezt tā, lai iegūtu kādu, kaut nelielu, labumu!

Bet tie, kam vēl joprojām drebuļi metas, iedomājoties vien 14.februāri – brīdinu, veikalos vairs iekšā neejiet līdz februāra beigām..

 

2 thoughts on “Arī es par TO – par 14.februāri

  1. Pilnībā piekrītu. patiesībā man liekas, ka čīkst tie, kam negribas skatīties patiesībai acīs. Ja vientuļa valentīndiena, skumji, ja nepazīsti (nemīli?) savu otro pusīti – stress par dāvanu un svētku scenāriju. Būtībā viss nonāk līdz harmonijai sevī, kā saki “jebkuru situāciju var pagriezt tā, lai iegūtu kādu, kaut nelielu, labumu”.

    p.s. iedomājos, ka Tev ir divas valentīndienas laika – kur Tu visus tos skaistos niekus liksi līdz kāzām?🙂
    p.p.s. par to suņu un vīriešu grāmatu – gribu zināt, kāda bija Jāņa sejas izteiksme😀

    un vispār sarkanas sveces mājas vajag visiem, viņas uzsūcot slikto enerģiju un visu negatīvo!

    1. Jess, man ir atbalstītājs!🙂
      Šajā valentīndienā es tikai novērošu situāciju – pie nieku iegādes ķeršos nākamgad – vispirms jau laikam vajag kaut kādu reālu skatījumu par iespējamajiem scenārijiem😀

      Un par grāmatu – Jāņa sejas izteiksmē kā jau Jāņa sejas izteiksme😀 Katrā ziņā, tas jau arī ir lielais pluss, ka zinu – droši varu tādu dāvanu uzdāvināt un mani sapratīs, nevis tur apvainosies vai ko vēl ne!

Komentēt

