Kas meklē, tas atrod

Manuprāt, viena no interesantākajām lietām visā bloga padarīšanā, ir iespēja apskatīties, caur kādiem meklētiem vārdiem vai frāzēm cilvēks ir ticis atvests līdz manam blogam. Vismaz, kopš es atklāju iespēju to apskatīties (jā, es neesmu pārāk advancēta), ik pa laikam to apskatos un protams, izdaru dažādus secinājumus.

Vispirms jau, man vajadzētu piešķirt Ukru goda iedzīvotāja statusu, jo informēju plašu sabiedrības daļu par šo vietu – vismaz tā izskatās pēc statistikas. Otrkārt, saprotu, ka neesmu vienīgā, kas cīnās ar balsīm galvā, jo tas ir otra populārākā frāze, kas atved līdz šejienei.

Nākamais būtiskais secinājums – cilvēkus uztrauc mīlestība, mīlestība pret jebko – latviešu zemi, sporta veidu, valsti, zemi kā tādu, darbu, un galu galā, dabiska pretošanās jeb „tā nav mīlestība.”. Bet tas viss būtu sīkums, ja vien lasītājus neuztrauktu tādi būtiski jautājumi kā „vai uz zemes ir vēl mīlestības” – es ļoti ceru, ka tas, kas šo jautājumu meklēja iekš google’s, atrada apstiprinošu atbildi, jo vismaz es jau nu domāju, ka vēl ir un pietiks visiem.

Tik pat būtisks ir jautājums „kas ir nepieciešams, lai es būtu laimīgs?” – uz to

(c) http://www.mergeleftmarketing.com

droši vien internetā tomēr atrast atbildi nevarēs, pat ne manā blogā, bet es ļoti ceru, ka jautātājs jau ir pats to sapratis un šobrīd ir laimīgs! Es esmu laimīga, bet tā laikam ir sajūta, ko tā vienkārši citam nevar nodot. Tikpat svarīgs ir jautājums „kas man sevī jāmaina, lai es būtu tāds, kāds vēlos būt?” vai arī „kā nepiekust krosā 3 km” – un visvairāk man žēl, ka vismaz te meklēto atbildi neatrast. Un nevis tāpēc, ka negribētu dalīties savās unikālajās zināšanās, bet gan šie ir tie paši jautājumi, kas nereti nomoka mani (it īpaši par to krosu – man grūtības mēdz sagādāt arī tikšana līdz sabiedriskā transporta pieturai – lai dzīvo ziema un fiziskās ne-aktivitātes🙂 ).

Bet vispār, ar šo es gribēju teikt, ka man ļoti, ļoti patīk tas, ko var atrast, apskatot statistiku un es ceru, ka šādi jauki brīži mani sagaidīs vēl bieži! Un man ir prieks, ka ne mani vienīgo uztrauc blondīnes zinātnē, apbižošana par sportu, balsis galvā, mīlestība un īslaicīga atmiņa..

Lai skaista diena!

Komentēt

