Kā ir, tā ir!

Beidzot izdevās strukturēti noformulēt savu domu, kas radās jau klausoties vienu no LU 69.konferences prezentācijām iekš Komunikācijas sekcijas. Runa, protams, par twitter (kurš gan cits?) un uzņēmumiem, un padomājot par iegūto informāciju, nonācu pie trim iespējamiem variantiem/viedokļiem, ar ko var saskarties uzņēmums, saistībā ar twitter (un gan jau arī citām internet-komunikācijas iespējām).

  1. Uzņēmumam nav twitter konts – tādā gadījumā tas tiek uzskatīts par nemodernu, neaktīvu, tādu, kurš nesaprot, kur īsti mūsdienās slēpjas viss komunikācijas noslēpums. Tātad – slikti.
  2. Uzņēmumam ir twitter konts, kurā tas praktiski nekomunicē – neprot izmantot savas iespējas, ir izveidojis kontu tikai, lai turētos līdzi citiem, bet bez reāla iemesla. Saprotams, ka – slikti.
  3. Uzņēmuma ir twitter konts un tajā tiek aktīvi komunicēts – it kā forši, bet nu, tas jau nozīmē, ka kontu apkalpo kāds „jauno mediju speciālists” vai amatu apvienošanas kārtībā, kāda cita persona, bet mēs taču gribam komunicēt ar cilvēkiem-parastajiem, kas tur strādā. Nu, vispār – slikti.
(c) http://www.imontvbitch.com

Principā, šis nav nopietns ieraksts, kas balstīts zinātniskā pamatojumā, tikai neliels joks, kā es saredzu vidi, kurā nabaga uzņēmējiem jācenšas ielauzties un saprast, ko tad īsti mēs gribam. Tā kā nav ko uztraukties par negatīviem komentāriem, tos saņem visi bez izņēmuma – gan kas kaut ko dara, gan kas neko nedara!🙂

Lai brīnišķīgas brīvdienas (kaut uz pusi tādas, kā būs man)!

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s