tā tam būs būt

(c) http://www.thewritersworkshop.net/

Beidzot atkal notiek kaut kas tāds, kas liek man ķerties pie klaviatūras un dalīties ar citiem garākos ierakstos par 140 zīmēm. (Jā, twitter’s ir riktīgs citu rakstīšanas iespēju aizmiršanas izraisītājs – tā es lēnām pārtraucu rakstīt cibā, tad te un iekš feisbuka). Bet, ņemot vērā, ka viss jaunais ir labi aizmirsts vecais, sapratu, ka nav ko slinkot un jāķeras vien klāt.

Tā jau nekas īpašs man tuvākā akadēmiskā gada laikā nav plānots, tādi sīkumi, kā pašas kristības, tad kļūšana par krustmāti mazā Gustiņa kristībās, pēdējais studiju gads, maģistra darba uzrakstīšana, veiksmīga literārā maģistra amata izpilde korporācijā, turpināt būt tikpat čaklai savā lieliskajā darbā.. kas vēl? Ak, jā, un izplānot, noorganizēt kāzas un galu galā apprecēties, lai turpmāk draugi var mūs arī pilnīgi legāli saukt par Arāju pāri.

Tad nu noteikti arī par tās pēdējās lietas aktualitātēm dalīšos biežāk. Jo, būsim godīgi, neesmu šobrīd vēl pārāk entuziastiska par topošo studiju procesu (bet caur ērkšķiem uz zvaigznēm, tā kā nav ko čīkstēt), darbā viss kā darbā, ar nekā tik īpaša un vispār ir jau lietas arī par ko nemaz nevajag rakstīt. Bet par savu pieredzi kāzu organizēšanā gan es jau jūtu, ka man gribās padalīties! Un tad vismaz man nebūs jāspiež nabaga draudzenes klausīties manus stāstus, vai vēl trakāk – Jānim mocīties papildus jau ikdienas dežūrjautājumiem, bet es te tā klusiņām ierakstīšu, jūs klusiņām palasīsiet (ja gribēsies) un visi kļūsim klusiņām drusciņ laimīgāki.

One thought on “tā tam būs būt

Komentēt

