kompromisa meklējumos

Neskatoties uz to, ka šo nedēļu nesauktu par labāko pēdējā laikā, ņemot vērā dažādus notikumus, to skaitā – lekciju atsākšanos un atvadīšanos no brīvajiem vakariem, esam turpinājuši lēnām kustēties uz priekšu arī kāzu plānošanā.

Pēc daudzo viesu namu izbraukāšanas (tiešām kopā esam pabijuši kādos 12 vismaz) nonācām pie diviem favorītiem. Katram savi plusi un mīnusi, līdz ar to argumentācija nepalīdz izvēlēties. Pozitīvi vismaz ir tas, ka par šiem diviem favorītiem arī abi esam pārliecināti – ka tie tiešām ir labākie varianti. Problēma sākas tur, ka jāizvēlas viens no tiem.

Dzīvojam iekšējās un arī ārējās pārdomās jau kopš pagājušās nedēļas, es cenšos

(c) tallskinnykiwi.typepad.com

katrā sarunā to iepīt iekšā un gaidīt lielo atklāsmes brīdi par to, kas ir īstais. Jānis tikmēr plāno, domā un pragmatiski apsver, kurš varētu būt labāks. Tā teikt – katram sava loma šajā procesā. (par tām lomām es visiem stāstu lielisku ilustrāciju iz dzīves: pirms kādas nedēļas labu laiku tirinājos apkārt Jānim, teikdama, ka varbūt vajag padomāt par kādu vienojošo elementu, ideju, stilu kāzām, kas palīdzētu domāt tālāk. Un uz to ko viņš man atteica-kā būtu ar “kāzas”?🙂 Lieliski nocēla mani atpakaļ uz zemes)

Varētu padomāt, ka tā ir laba darba dalīšana, bet jāsaka, ka vakar pārliecinājos, ka laikam nebūs gan. Jo tiklīdz man bija beidzot domas nosliekušās uz viesu nama A pusi un es pateicu to Jānim, viņš atbildēja, ka arī viņš esot nonācis pie secinājuma – laikam ir jāizvēlas viesu nams B. Kā par laimi abi esam ar gana labu humora izjūtu, lai par šo situāciju pagaidām pasmietos, bet viens ir skaidrs – viegli nebūs. Turam īkšķus, lai tuvākajā laikā izdotos izvēlēties un tad viens lielais darbs no daudzajiem būs paveikts. Bet katrā ziņā – entuziasms par šo procesu vēl nepavisam nav norimis!

Labās ziņas – esam pavisam oficiāli tikuši pie vedējiem, par ko arī viņiem liels, liels paldies! Šī noteikti ir joma, par kuru es esmu 100% pārliecināta un mana sirds ir mierīga!🙂

Komentēt

