Mazā cilvēka lielās veiksmes jeb kā mēs ietekmes zonas dalām

(c) http://anikethdsouza.com

Ar skaļiem prieka un sajūsmas saucieniem beidzot pieņēmām lēmumu par vienu viesu namu. Ja godīgi, sajūta it kā puse no organizatoriskā darba būtu pabeigta. Jāsaka gan, ka izvēlē nedaudz Jānis piekāpās man un uzvarēja manējais favorīts, bet atmaksā par to, vienojāmies, ka viņam piederēs gala vārds kāzu ceļojuma vietas izvēlē. Tā mēs tās savas ietekmes zonas dalām. Nav jau tik traki – katrs novērtē sev svarīgāko un tad arī tur uzņemas iniciatīvu. Man vismaz pret to nav iebildumi – droši vien, kamēr nesaskarsimies ar sadaļu, kas abiem vienlīdz būtiska un kurā domas tomēr atšķirsies.

Neteiktu, gan, ka arī tur nav risinājumu – piemēram, svētdien izmantoju izdevību, kamēr Jānis nebija mājās un kārtīgi saskaipojos ar Madaru, kas uzņēmusies arī vedējas pienākumus. Varējām no sirds izvērsties domu lidojumā un izfantazēt dažādas nianses, par kurām parasti Jānis tikai saka, ka vēl jau par ātru par to domāt. Bet ko var darīt, ja man interesantāk par datumiem, vietām un ēdieniem ir noformējums, pušķi un kleita! Tāpēc izmantoju izdevību, kad piekopt pašas izdomāto taktiku: „Ko Jānis nezina, to viņš nevar nogriezt”. Jāsaka gan, ka pārāk ilgi mums tas neizdevās, jo izrādījās, ka arī mans dators ir īsts vīrietis un aptuveni pēc 2 h mistiski izslēdzās un atteicās vairāk darboties. Laikam arī viņam kāzu sarunu jau ir par daudz🙂 .

Tomēr ir tik laba sajūta, ka lietas iet uz priekšu (gan tikai tik ilgi, kamēr palasu kādus forumus, kur līgavas jau kāzām nākamā gada augustā ir rezervējušas viesu namu, muzikantus, ēdienus utt., esot atlicis vairs tikai ielūgumus uztaisīt. Tad gan man tirpas noskrien).

Un pagājušajā piektdienā brālis (kas ir arī mūsu vedējs) mani iepriecināja ar idejām par mašīnu, kas būtu gana ietilpīga, par ko ļoti priecājos – jo šis bija vēl viens problēmjautājums! Prieks, ka lietas atrisinās dabiskā ceļā.

Jautājums tām, kas jau ar gredzeniem pirkstā – kā jums izdevās atradināties teikt manas kāzas, mani vedēji, mans viesu nams, lai tā vietā sāktu teikt – mūsu kāzas, mūsu vedēji, mūsu viesu nams?🙂

Komentēt

