Mana pirmā reize kāzu kleitā

(c) bridesmaidessentials.com

Šodien vēl aizvien galva dulla pēc vakardienas kleitu mērīšanas, lai gan, pretēji māsas izteiktajām aizdomām, ka naktī noteikti nevis nosapņošu, kuru kleitu izvēlēties, bet gan nomurgošu, ka slīkstu baltā mākonī, gulēju ciešā miegā. Bet, jā, lielāka skaidrība ieviesusies nav.

Mani gan mierināja, ka jāpriecājas, jo gluži vienkārši praktiski visas kleitas izskatījās super, spēj tik izvēlēties. Un es tiešām klausīju padomu un mērīju visus fasonus pēc kārtas, ņemot vērā, ka man ir pirmā kāzu pieredze un pirmā kleitu mērīšana!

Šis gan ir jautājums par ko laikam neko daudz nevar rakstīt un stāstīt, jo viens no kāzu dienu lielākajiem pārsteigumiem ir tā līgavas kleita, bet par pašu piedzīvojumu – vispirms, biju patīkami pārsteigta par labo attieksmi visos kāzu salonos, kur biju (un man bija pamatīga pavadošā grupa, bet viņām ļāva gan kleitas meklēt un man piedāvāt, gan fotografēt, gan kronīšus piemērīt😀 ). Visur mani smuki apģērba, noģērba, iesēja, pieturēja.. Bišķiņ negatīvi pārsteidza, tas, ka praktiski nebija mana izmēra kleitas (kas to būtu domājis, ka ir iespējams saskarties ar to, ka visas kleitas ir par lielu??) – pirmajos divos salonos nācās nedaudz piedomāt, kā kleita izskatītos, ja būtu mazāka, līdz ar to – man uz auguma. Trešajā gan paveicās un bija kleitas, kurās mani iepakojot arī jutu, ka viss turas uz auguma – iespējams, tāpēc arī tur šķita, ka kleitas izskatās vislabāk.

Bet skaidrs ir viens – nekas nav skaidrs! Uzmērīju ap divdesmit kleitām, mājās gāju pilnīgi pārņemta ar tikko pieredzēto. Tomēr neticu tai sajūtai – ĪSTĀ KLEITA – jo skaistas ir visas, jebkuru varētu vilkt savā kāzu dienā un skaidrs, ka gan Jānim, gan daļai viesu acis būs slapjas! Runāju ar mammu, viņa ar mani mierināja, ka jāpriecājas, ka ir no kā izvēlēties, bet man ar to izvēlēšanos vienmēr dzīvē gājis grūti, patīk paprasīt padomu, pakonsultēties. Un vakar, neskatoties uz brīnišķīgo kompāniju, visvairāk pietrūka Jāņa viedoklis, ko dabūšu tikai 12.maijā!

Dažas pavisam praktiskas atziņas:

  • mērīt visas kleitas pēc kārtas, jo šobrīd lielākā daļa apsveramo kleitu diezgan atšķiras no mana sākotnējā uzstādījuma (mēroties, es sākumā sapratu vēlamo krāsu, tad audumu, bet modelis vēl aizvien nav skaidrs!)
  • vismaz manā gadījumā ērti novelkamais apģērbs nebija tik svarīgs, jo katrā salonā vienreiz noģērbos (sākot mērīt kleitas) un vienreiz apģērbos (beidzot mērīt)
  • šobrīd ir labs brīdis pirkt kleitu finansiālu apsvērumu dēļ – visur ir svētku atlaides, kā arī iepriekšējās sezonas izpārdošanas. Neilgi pēc jaunā gada jau atkal celšoties cenas
  • noteikti fotografēt sevi kleitās – apskatoties mājās bildes, viena kleita, kas dzīvē likās perfekta, izskatījās pavisam savādāk
  • paņemt līdzi vēl kādu kompānijai – gan vieglāk atraisīties, aptuveni redzēt draudzeņu acīs to, ko kāzās varēs redzēt viesu acīs. Un, ja ir kā man – pašai daudz ko neērti jautāt, uzbāzties, tad ir tādas draudzenes, kas fotogrāfēs, pat, ja īsti neļauj, atradīs kleitas, kam garām paslīdēja pārdevējas skatiens..
  • pēc tam izdzert pāris glāzes šampanieša/vīna/kas nu kurai garšo, lai var aizmigt pēc piedzīvojumiem pilnās pēcpusdienas🙂

Komentēt

