Kur jūs esat, manas baltās kurpes?

(c) blog.thebrideandgroom.com

Laikam uz kurpju pārdevējiem neattiecas teiciens – kamanas taisi vasarā, ratus – ziemā. Jau trīs nedēļas tā palēnām sāku skatīties pēc kurpēm kāzām. Protams, gara acīm izsapņotais modelis vēl nav uzražots, tāpēc esmu nolēmusi samierināties ar vienkāršām, baltām, auduma slēgtām kurpēm uz papēža. Neizklausās sarežģīti? Nebūtu arī, ja man tā krāsa, pēc veikalu sortimenta plānotāju domām, nebūtu TIK specifiska, kā baltā, bet, piemēram, ierasti melnā. Tad es katrā kurpju veikalā varētu apskatīt divus, trīs plauktus un izvēlēties. Vēl derētu violeta un sarkana – tās laikam kaut kādas sezonas krāsas, jā?

Bet tiešām, nevienā pašā veikalā nav baltu kurpju. Piektdien beidzot vienā veikalā no attāluma jau pamanīju, ka kaut kur pašā aizmugurē spīd gaišas kurpes, jau priecīga devos tajā virzienā. Jānis vispār laimīgs, jo pastāvēja iespēja, ka varēsim braukt mājās. Es, pieejot tuvāk, dziļi vīlos, jo kurpes bija vairāk uz ivory krāsu (Jānis mani nesaprata, viņa sejas izteiksme aptuveni šāda: wtf – audums, slēgtas, papēdis, gandrīz baltas, ko vēl domāt?), turklāt mana sievietes sirds tomēr neļauj nopirkt vienīgās baltās (gandrīz baltās, bet nu to vēl varētu pieciest) kurpes, kuras ir iespējams atrast.

Tāpēc es turpināšu šo cīņu ar kurpju veikaliem un meklēšu vēl! Un varbūt kādam no jums ir ieteikumi, kuros veikalos janvārī-februārī varētu būt cerības atrast kaut dažus pārus baltu kurpju (neskaitot kāzu salonus, tos esmu atstājusi, kā pēdējo variantu)? 

Komentēt

