Kurpes. Otrais mēģinājums.

(c) http://www.jashleykirby.com tāda sniegota pastaiga tikai zīmējumos izskatās jauka!

Sestdien bijām vēl vienā tūrē pa veikaliem – baltu kurpju meklējumos un pie reizes, lai Jānim priecīgāk – gredzenu situācijas apzināšanai. Šoreiz devāmies no savas dzīvesvietas Tallinas ielas rajonā centra virzienā – turp ejot pa Barona ielu, tad pa centru, t.sk. tirgu un atpakaļ pa Čaka ielu. Jāsaka, ka laikapstākļi nebūt nebija mani mīļākie (sniegs un vēl vējš tam klāt), jo es esmu ļoti salīga, tāpēc pirmās piecas minūtes mūsu gājiens vairāk bija manas čīkstēšanas, nevis gaidoša satraukuma pilns.

Barona iela galīgi mani neiepriecināja, jo tur vispār neredzēju nevienas kurpes, kas mani nedaudz ieinteresētu, līdz tirgum jau biju riktīgi izbesījusies, bet tad tur iegādājāmies labi daudz ēdiena, un paliku priecīgāka. Par kurpju piedāvājumu – ja vairs nav citu variantu, var droši iet tur papētīt – ir daži glīti kurpju modeļi ar izšuvumiem un spīdumiem (kas neatbilst manām vēlmēm), kas atkārtojas vairākas vietās. Un tad ir baltas kurpes, kas gandrīz atbilstu manām vēlmēm, bet ne no auduma, turklāt cena likās neatbilstoša – gandrīz 50 Ls. Nu piedodiet, kaut kas ar to cenu nav kārtībā, jo praktiski par to pašu naudu (~70 mārciņām) es varu nopirkt Irregular Choice kāzu kolekcijas kurpes, kas ir fantastiskas – bet atkal, ne tas, ko biju iedomājusies kāzām (Paldies, Līga, par saiti iekš facebook🙂 )…

Atpakaļ ceļš, neskatoties uz to, ka nu jau vējš pūta tieši sejā, bija nedaudz jaukāks, jo Čaka ielas veikali patīkami pārsteidza – posmā no Dzirnavu līdz Matīsa ielai redzēju kādu 3 pārdomu vērtus kurpju pārus. Tomēr izskatās, ka izvēlēšos kurpes iegādāties e-bay, jo izmērs man ir atbilstošs (lielākā daļa apavu man ir no turienes) un esmu arī atradusi sev tīkamus modeļus. Tā kā regulāri apģērbu un apavus iegādājos, izmantojot e-bay, domāju, problēmām nevajadzētu būt. Vēl gan viens ieteikts veikals ir padomā, kas jāapskata, bet to šajā nedēļas nogalē! Un pastaigas, meklējot kurpes, norakstīšu uz pirmskāzu fitnesu!

Vēl viena lieta – liels paldies par komentāru iepriekšējam rakstam – par ieteikto lapu – pintrest.com! Iesaku no sirds un ceru, ka līdz sesijas beigām man vēl neatnāks ielūgums, lai varētu sākt veidot savas attēlu kolekcijas, jo jau tagad datorā milzīga mape ar dažādām noformējuma, ziedu idejām ne tikai kāzām, bet arī ikdienai. Kad visu varēšu kārtot turpat un sapņot, noteikti pazudīšu internetā uz dienām!

One thought on “Kurpes. Otrais mēģinājums.

Komentēt

