Nervu satraucošā forumu lasīšana

(c) andrebastary.com

Brīvie vakari pozitīvi ietekmē gatavošanos kāzām – kleita gandrīz gatava, gredzeni top, ceram pavisam drīz tikt pie ielūgumiem un esmu pat jau iemēģinājusi dažas idejas par dekoriem. Vispār pagaidām apbrīnojami pārsteidzoši, jo daudzi mani brīdināja, ka ātrāk sākot visu plānot, pagūšu visu ko pārdomāt un sastresoties, bet jāsaka, ka stress mani vispār vēl nemoka, murgi arī nav. Vienīgā problēma – ļoti, ļoti gribās, lai ātrāk pienāk tā diena! Redzēs jau, protams, kā pārdzīvosim vēl atlikušos trīs mēnešus🙂. Jācer, ka tiešām nekļūšu tik histēriska, ka dažādas virtuālas personas manos mīļajos forumos, ko es nu jau cenšos nelasīt (bet tomēr sagribas palūrēt, kā tad citām veicas, nevaru pretoties dabiskajai ziņkārei) , jo šobrīd, piemēram, ir „aizgājusi” diskusija par to, vai tad tiešām visas jaunās līgavas, kas ilgus gadus jau draudzējās ar saviem līgavaiņiem, no sirds grib precēties, vai arī tikai tāpēc, ka nav iztrakojušās jaunībā (jo esot jau bijušas ar draugu – vispār, kas tas par argumentu? Es ar Jāni kopā parasti iztrakojos vislabāk, piemēram, ceļojumos un ballēs), nemaz nezina, kādas ir citas izvēles. Un, jāsaka, ka tā diskusija beidzot arī mani uzjundīja pateikt, ko domāju, tikai par platformu izmantojot šejieni.

Jāsaka, ka to izlasot, man visticamākais virs galvas pat bija redzams liels – WTF?? , vismaz tas ļoti skaļi skanēja manā galvā. Es tiešām uzskatu, ka vispār nevienam nav tiesību vērtēt to, kādas kāzas, kad, kāpēc cilvēki ir nolēmuši organizēt. Kāda atšķirība? Katram ir sava izpratne, savas vēlmes – viens grib lielas kāzas, daudz viesiem, visiem radiem, otrs grib apprecēties pa kluso, trešais – vienkāršu ballīti draugu vidū. Skaisti taču – rīkojam, kā sirds vēlas un dzīvojam mierā! Bet ko tas dod – ironiskas piezīmes par to, ka kāzas rīko tikai, lai izrādītos un teksti iz sērijas „man būs mazas kāzas, jo nedomāju jau nu lūgt visus simts gadus neredzētos radus” pilni forumi. Brr, tā cenšanās turēties pretim masām, pašiem veidojot masas uzdzen nepatiku, un tas jau notiek ne tikai šajā jautājumā, bet dzīvē kopumā.

Tāpat – es priecājos, ka man ir bijusi izdevība Jāni jau iepriekš iepazīt vairāk kā piecu gadu garumā, bet tāpēc nedomāju, ka pāri, kas precas pēc diviem, trim gadiem, ir jukuši. Vai arī „riebjas man tās visas muļķīgās tradīcijas” – nu un, varbūt jaunais pāris nav bijis jau divdesmit kāzās un viņiem tās ir jaunumi, ko grib piedzīvot. Otrs variants – „Sarakstīties un nesvinēt – tad kāda jēga vispār no kāzām” – gribās skaļi kliegt pretim, ka kāda tad vispār tai dzīvei ir jēga, ja ne vien tā, ko mēs paši piešķiram!

Protams, man ir savs viedoklis par to, kā šķiet visforšāk dažādas lietas darīt, un es arī mēdzu ironiski iesmiet par dažām idejām, kas tur tiek apcilātas – bet es to daru prātā, vai saku Jānim, nevis tam cilvēkam, kas šobrīd organizē pasākumu, kuram ir pilna galva izsapņotām idejām un vēlmēm, kurš zina, kāpēc ir izdarījis izvēli rīkoties tā un ne savādāk. Jo tas jau neko nemaina un nepierāda, ka es zinu labāk, es vienkārši zinu, kā labāk ir tieši man.  

Nezinu, kāpēc ir tik grūti pieņemt, ka citi varētu domāt savādāk un tas nav nepareizi, un ne tikai kāzu rīkošanas kontekstā, bet vispār sabiedrībā (lai gan, protams – arī es pati šobrīd rakstu par citiem, kas ir savādāki nekā es, un gribētu, lai viņi tādi nebūtu🙂 )

4 thoughts on “Nervu satraucošā forumu lasīšana

  1. Manuprāt kāzu lielums un sastāvs katram ir individuāls un atkarīgs no tā brīža sajūtām. Kad pirms pāris gadiem precējos, ar vīru jutāmies kā tādi hippiji un apprecējāmies pa kluso baznīcā ar vedējiem tikai. Pēc tam jaunajā neiekārtotajā dzīvoklī uz grīdas ieturējām take out ķīniešu maltīti un devāmies uz mežu sēnes lasīt un pa jūru pastaigāties. Tagad noteikti precētos nedaudz savādāk iespējams, ja mums ar vīru būtu iespēja atkārtot kāzas, un kleita NOTEIKTI😀 būtu cita! Katrs savu lielo dienu organizē atbilstoši savām sajūtām un lielās kāzas manā izpratnē arī ir foršas, tās emocijas, viesi un puķes tik pacilājoši! Savs šarms ir it visā! Ir skaisti, kad Tu un Viņš vieni paši un ir skaisti , kad Tavi mīļie daudzie viesi kliedz rūgts kopbalsī!

Komentēt

