Miljons iemesli, kāpēc…

  • 1c36cc63124abef11d8826ba08b2b40bKopumā es esmu persona, kas uzskata – es visu kontrolēju, man ir plāns un zinu, kā rīkoties visās iespējamās X situācijas. Bet loģiski, ir arī tādas dienas, kad, kā saka – ir reāls besis. Šodien, piemēram, es domāju par dzīvi, kā rezultātā aizsūtīju Jānim īsziņu: “Domāju par visiem iemesliem, kāpēc esmu slikta māte un mierinu sevi – vismaz čipšus viņa nekad vēl nav pagaršojusi.”

    Bet tad atcerējos, ka esmu taču atjaunojusi blogu ar domu rakstīt tur biežāk un nolēmu, ka man nav jāspīdzina Jānis, bet es varu norakstīt no sevis šo sajūtu te. Uz beigām tiešām jau pašai palika jautri – un tad nu šoreiz jums priekšā – čīkstulīgs ieraksts par gandrīz miljons iemesliem, lai sevi sauktu par sliktu mammu (ar humora piesitienu):

    • Lasot vakarā grāmatas, ko Kate vēl nepārzina, mēdzu izlaist ik pa trim lapaspusēm, lai ātrāk beigtos un varētu iet gulēt

    • Uzlikt pēc pieprasījuma tikai vienu multeni, bet pēc īdēšanas un čīkstēšanas uzlikt nākamo un vēl nākamo un vēl nākamo

    • Uzlieku PATI pēc savas iniciatīvas multenes, lai iegūtu 30 minūšu miera

    • Strādāju daudz un proporcionāli pārāk maz laika pavadam kopā

    • Saku “jā, jā, tūliņ”, kamēr pati skatos telefonā

    • Vakar, kad es pie vakariņām dzēru sulu, Katrīna pajautāja: “Tev, mammīt, vairs negaršo vīniņš?”

    • Mana mīļākā spēle parasti ir – kad man gultā jātēlo, ka es guļu un nedrīkstu vērt vaļā acis, nevis skraidīšana apkārt utt.

    • Eju uz kursiem, kur mācos, kā vairāk jāpavada laiks ar bērnu, tā vietā, lai pavadītu laiku ar bērnu

    • Brīvdienās mēdz paiet vesela diena, kad saprotu, Kate nav apēdusi nevienu siltu ēdienreizi. Un tad izvāru makaronus (labākajā gadījumā)

    • …vispār domāju, ka makaroni ir brīnišķīgs ēdiens..kam tūlīt seko cukuroti, šokolādīgi mafini

    • Svētku sezonā aptuveni mēnesi dienu iesākām ar konfektēm

    • Ļauju taisīt bardaku, ja esmu izsvērusi, ka tā savākšana man prasīs mazāk nervu nekā pārliecināšana, ka tā nevajag darīt

    • Kārtoju pēc viņas istabu, jo man pietrūkst pacietības skaidrot, ka tas jādara viņai

    • Dažreiz vakaros mēdzu izlikties, ka nejūtu Katrīnas istabā “smaržu”, kas liecina – vajadzētu nomainīt pidžamu, jo tā negribās celt viņu augšā, nevar zināt, vai atkal uzreiz aizmigs un nu..var jau pagaidīt līdz rītam.

    • Dažreiz no rīta, kad šķiet, ka varbūt veselības dēļ vajadzētu palikt mājās, apklusinu savu sirdsapziņu un aizvedu viņu uz bērnudārzu

    • Cik bieži jūsu bērns vannojas – katru vakaru? Ja tā, tad es neteikšu, cik (ne)regulāri mēs to darām😀

    • Man nereti ir slinkums pabeigt iesāktus Katrīnas aktivitāšu projektus

    • Mēdzu stingri pateikt “tagad liec mani mierā, man jāstrādā” tā vietā, lai pievērstu 100% uzmanību tikai viņai, kad esmu mājās

    • Lēnām (bet ar ģeometriskā progresijā pieaugošu ātrumu) māja piepildās ar kinderolu mantām

    • Speciāli lielveikalos eju ar līkumu vietām, kur ir bērnu rotaļu laukumi

    • Viens no maniem mīļākajiem teicieniem iz vecāku dzīve ir “A messy house is a happy home”, jo aiz tā varu paslēpt slinkumu mazgāt traukus un vienkārši paskatīties kādu seriālu

Posted in Nekategorizēts

10 thoughts on “Miljons iemesli, kāpēc…

  1. Ojā :)! Man vispār pēdējā laikā patīk šāda tipa blogieraksti, jo es esmu nogurusi justies vainīga, ka nedarbojos montessori stilā, necepu mafinus un man māja nekārtojās pēc grafika a`la cleanmama.com😀 un vispār, Mūsu mājā ir tikai dušas telpa, iepriekšejā mājā bija divas vannasistabas un tad mēs mēdzām (ar savu uzspicēto ausi) ielaist bērnu vannā, iedot pirkstiņkrāsas / visas plastmasas mantiņas tsk lego klučus un laicīgi sagatavot visus mājas dvieļus, lai to visu pēc tam relatīvi ātri savāktu. Un tikmēr kamēr bērns mazgājas vannā, nedaudz paši atpūsties pirms gulētiešanas maratona, ja tādu vēl būtu vajadzīgs paciest pēc tam😀 bērnu drošības diskleimeris – protams ka bērns tika uzraudzīts/apraudzīts/saklausīts utml.

  2. 1) makaroni bērnam ir ļoti ok. Berni vispār var pārtikt no jebkā, ar noteikumu, ka biņiem ir fiziskās aktivitātes un pārtika nav tiešā veidā nekvalitatīva vai kaitīga veselībai (piemēram veca gaļa). Limonādes un sulas ir ok, JA bērnam ir aktivitātes
    2) ļauju 3gadniekam vannoties vienam, jo bērnībā man ļāva. Nez, nu vismaz mans galvu ūdenī neļauj vispār bāzt, kur nu vēl iedomāties ka viņa pati to darītu labprātīgi. Un es maziņš stundām (vismaz 3-5 “ūdeņus”) ilgi sēdēju vannā UN BĀZU galvu zem ūdens. Gribētu redzēt sejā to personu, kas apgalvo, ka varētu ar mani stundām nosēdēt.
    3) Man nekad nebija kārtīga istaba, bet tagad esmu nosacīti “veiksminieks” un visàdi citādi padevies tēvainis. Ko nevaru teikt par visiem, kuriem bija kārtīgas istabas un burtnīcās un skolas somā baigais labucis. Bērnam istabu nelieku kārtot, kamēr vien tas, kas tur ir – netraucē nākamajām aktivitātēm

  3. Ha! Ir tikai divas lietas, ko varu izsvītrot no tava saraksta un ,kas uz mani neattiecas ir 1.ikvakara vannošanās; 2. pidžāmu maiņa! Un par silto ēdienu – var jau pagatavot, taču nav garantijas, ka tas tiks ēsts!😀

Komentēt

