Nodeva 2016tajam!

20170110_092941

Nu re, vēl pat nav pagājis viss janvāris, kad es beidzot apsēdos pagājušā gada atskaitei, ko jāiesāk ar pirmo rindkopu, veltītu Billes trīs mēnešiem – 22. decembrī atskaites punkts – teorētiski trīs grūtākie mēneši (jo pirmie trīs ar zīdaini taču tādi esot) ir garām. Par grūtiem gan tos grūti nosaukt, jo Bille mūs lutina ne pa jokam. Protams, protams, arī raud un niķojas, kā jau bēbīšiem pienākas, it īpaši, kad sāk gribēties darīt tik daudz ko, bet īsti neko vēl neprot un nevar.

dsc_0474Arī trešajā mēnesī viņa turpināja darīt to, kas patīk un sanāk vislabāk – gulēt un ēst, ēst un gulēt, tikai tam pievienoja arī smiešanos pilnā balsī un dusmīgu ‘runāšanos’. Mazāk esmu dzirdējusi, kad viņa raud, jo lielākoties savu sašutumu izrāda reāli lamājoties – vissmieklīgāk tas ir ap pusnakti, kad visi citi jau guļ, klusums un viņa sāk savā gultiņā kaut ko dusmoties. Vislielākais pārsteigums man pašai bija, kad dažas dienas pēc otrā mēneša jubilejas, skatoties pulkstenī, kad Bille sāk naktī prasīt ēst, izrādījās, ka tas ir jau 6.00, 7.00, dažas dienas pat jau 8.00 – un uzzināju, ka bēbīši mēdz gulēt arī visu nakti, neēdot. Ar Katrīnu man tas pat sapņos nerādījās, jo nevar jau paspēt kaut ko īpaši pasapņot, ceļoties ik pa pāris stundām. Un tā tas pat turpinās, šad tad gan viņa izdomā paknakstīties kaut ko bišķiņ, bet kopumā, neticētu, ja pati neredzētu. 🙂 Nu jau šķiet neticami, ka ir bijusi dzīve bez mazās māsas – viņa pilnīgi harmoniski ir iekļāvusies mūsu ģimenes mikrosistēmā. Un nu tā māsu mīlestība abpusējā, pilnīga maģija!

img_20170106_165335_483Man 2016. gads iedalījās trīs daļās – uzzināju, ka man būs bēbītis, pastāstīju citiem, ka man būs bēbītis un man piedzima bēbītis. Tas gads, par kuru gribās teikt – dzīve iet tikai uz augšu. Pirmo gada pusi vēl cītīgi nostrādāju un tad jau – gaidītais atvaļinājums un galvu reibinošais karuselis jeb dzīve ar diviem bērniem. Kas sajūtu līmenī vismaz izdodas riktīgi forši, taisnība, kas stāstīja, ka ar otro nav ko uztraukties par spējām mīlēt, tās dubultosies. Nu, es saku, ka tur ir pat ģeometriskā progresija – pietiek visai ģimenei dubultā un vēl pāri paliek, ko sevi mīlēt!

2016. gads arī ir gads, kurā mazais cilvēks dsc_0386Katrīna kļuvusi par pavisam lielu cilvēku – ar tādu domu gājienu un prāta spējām, ka nereti liek mums pašiem ‘atsēsties’ no pārsteiguma. Sarunas ir pārvērtušās par diskusijām un aizvien biežāk dzirdi frāzes par kurām brīnies – kā to vispār var izdomāt. Viņai arī ir daži ļoti tuvi un mīļi iedomu draugi, kas šādam vecumam piedienas, bet tie lai paliek tikai viņai 🙂 Bēbītis jau ir mīļi, bet, kad tas bēbītis izaug par jau gandrīz lielu cilvēku, savu viedokli, idejām un traku dauzīšanos – tad krūtīs ir tā sajūta, ka reizē tik silts un pacilāts no mīlestības, bet iedur arī mazā sāpīte – skrien tas laiks un bērni izaug, pat trīs gados izaug lieli, lieli!

Tā kā pusi no gada jau pavadīju dekrēta vai bērna kopšanas atvaļinājumā – sanācis gan sailgoties pēc kolēģiem, gan arī no sirds priecāties, ka ir vairāk laika satikties ar draugiem, ēst un pļāpāt, neko īpaši nedarot. 2016. gads, cerams, man paliks arī atmiņā, kā gads, kurā jau esošām brīnišķīgām draudzībām pieplusoju vēl! Šī kastīte ar riktīgu lielu milzu mega pluszīmi man šogad pagājusi 🙂

Par 2017. – gribu ļoti, ļoti noturēties uz tā viļņa, kur šobrīd esmu nonākusi – kad viss notiek, gribās darīt un darboties, gribās sakārtot vidi sev apkārt, sakārtot sevi, mīlēt, tik cik ļoti vien var un vēl bišķiņ. Padarīt labāku sevi, tā kļūstot arī labākai citiem. Varbūt saņemšos beidzot sarakstīt te arī par tiem Montessori materiāliem, kuriem esmu atkodusi DIY versijas un sataisījusi mājās. Gan jau vēl kaut kas būs, bet neko nesolu, ar to man pārāk labi neiet bloga kontekstā 🙂 Bet vispār šogad cenšos sevi motivēt mazāk pinot (spraust pie pinteresta dēļa, nevis to vīnu, kas tā kaut kā rakstās), vairāk darīt, tā kā, neko nevar zināt! Tā kā, mīļais 2017tais – bring it on!

Categories Bez tēmas

Komentēt

