Avokado-turku zirņu salāti

Es vienkārši neko neteikšu par ilgo klusēšanu un ķeršos pie ieraksta. Šodien pagatavoju tik ļoti vienkāršus, ātrus un garšīgus salātus, ka ilgāk vairs nespēju klusēt. Ja nu vēl kādam vajag iedvesmu ēdienam, ko var pagatavot piecās minūtēs un paēst tā, ka mierīgi var dzīvoties vēl stundas sešas! Vismaz man tas pēdējā laikā ir ļoti, ļoti aktuāli. Tā kā es varētu ēst avokado katru dienu, tad man garām nepaslīdēja šāda recepte, ko pielāgojot ledusskapja saturam un savām vēlmēm, izmēģināju. Un izdevās lieliski, turklāt, arī samērā veselīgi (ja neskaita to fetas sieru…), kas pavasarim būtiski.
Tātad, lai pagatavotu salātus divām personām, vajadzēs:

  • 2 nelielus avokado (man bija tie, kas Rimi pārdodas iepakoti, tiešām nelieli, bet mīksti)
  • ~200 g konservētus turku zirņus
  • ~100 g fetas siera
  • nedaudz pētersīļus
  • nedaudz zirņu dīgstus
  • citrons, no kā izspiest nedaudz sulas

Pagatavošanas process pavisam vienkāršs – sagriež gabaliņos avokado, pārslaka ar nedaudz citronu sulas, pievieno noskalotus turku zirņus, sasmalcinātus pētersīļus un dīgstus, kubiņos sagrieztu fetas sieru un visu rūpīgi sajauc. Es arī vairāk nekādas garšvielas neliku, jo sāļums atliku likām no fetas siera.
Tā kā man ļoti garšo avokado, ļoti garšo turku zirņi un ļoti garšo fetas siers…šie salāti noteikti iekļūs manā patstāvīgā ēdienkartē.

photo

Komentēt

